אמריקן פאי כל הסרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה


אמריקן פאי כל הסרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
אמריקן פאי כל הסרטים לצפייה ישירה



תמונות נוספות:
ג׳ים
סטיפלר
מישל

״אמריקן פאי (באנגלית: American Pie) היא קומדיית נעורים משנת 1999 שזכתה לפופולריות בקרב קהל היעד שלה. הסרט מאופיין בהומור בתי שימוש ובריבוי התייחסויות מיניות. לאחר שזכה להצלחה בקופות, צולמו לסרט שלושה המשכים - אמריקן פאי 2, אמריקן פאי: החתונה ו-אמריקן פאי: האיחוד, וכן ארבעה סרטי המשך לוידאו בלבד בשם מחנה התזמורת, המייל העירום, בית בטא וספר האהבה. כמו כן יצא סרט בעל עלילה דומה אך הומוסקסואלית בשם עוד סרט גאה.״

תקציר העלילה

״הסרט עוקב אחר חמישה חברי ילדות העומדים לסיים את התיכון וכורתים ברית לאבד את בתוליהם עד נשף הסיום. קווין מאיירס (תומאס איאן ניקולס) נחשב למנהיג החבורה, והוגה הברית, מנסה לשקם את יחסיו עם חברתו ויקי (טארה ריד) ומנסה לשכנע אותה לשכב איתו. ויקי, שמעוניינת לחכות, כועסת עליו שאיננו מספיק רגיש כלפיה, וקווין פונה לאחיו לעזרה. אחיו מספר לו על ספר המוסתר בספריה, שהובא כמדריך מיני מאמסטרדם על ידי תלמיד ובמשך השנים תלמידים שנעזרו בו הוסיפו לו מניסיונם. קווין מוצא את הספר ומספק סצנה שדור שלם לא ישכח. כריס "אוז" אוסטרייכר (כריס קליין), שחקן בנבחרת הלקרוס של התיכון, מצטרף למקהלת הג'אז של בית הספר כהזדמנות להכיר בנות חנוניות ונואשות, ומתאהב בהת'ר (מינה סובארי). פול פינץ (אדי קיי תומס), האינטלקטואל המתוחכם, משלם לג'סיקה (נטשה ליון), חברה של ויקי, כדי שתפיץ שמועות על יכולותיו המיניות, ומוניטין זה יעזור לו למצוא בת זוג לנשף הסיום. התוכנית עובדת, אך כאשר סטיב סטיפלר (שון ויליאם סקוט), ספורטאי ומגנט בנות, גס ובוטה המכנה אותו "הפסקת חרא" שומע על כך, הוא עושה הכל כדי לקלקל.
ג'ים לווינשטיין (ג'ייסון ביגס) מנסה לשאת חן בעיני נדיה (שאנון אליזבת), תלמידה אורחת מהתוכנית לחילופי תלמידים מצ'כוסלובקיה (כך בסרט, למרות שהמדינה חולקה לצ'כיה וסלובקיה כבר ב-1993, שש שנים לפני המועד בו מתרחשת עלילת הסרט). הוא מזמין אותה לביתו כדי ללמוד, ומנצל את ההזדמנות בעת שהיא מחליפה בגדים כדי לצפות בה באמצעות מצלמת אינטרנט. נדיה מוצאת את אוסף הפורנוגרפיה של ג'ים ומתחילה לאונן, ולאחר מכן מסכימה לשכב איתו, אך הוא סובל משפיכה מוקדמת. למבוכתו, הוא מגלה כי כל האירוע נצפה על ידי כל תלמידי בית הספר דרך האינטרנט. לאחר מכן, ג'ים מתקשה למצוא בת זוג לנשף, ומגלה כי מישל (אליסון הניגן), נערה לא פופולרית המרבה לספר על מחנה התזמורת, היחידה שלא צפתה בו באינטרנט והוא מזמין אותה להיות בת זוגו.
הסרט מסתיים במסיבה בביתו של סטיפלר, בה מצליחים כולם לאבד את בתוליהם. קווין וויקי שוכבים ונפרדים כיוון שהם מתכננים ללמוד בקולג'ים מרוחקים (אוניברסיטת מישיגןאוניברסיטת קורנל); "אוז" והת'ר מתחילים במערכת יחסים; פינץ' שוכב עם אמו הבלונדינית והנאה של סטיפלר; ג'ים שוכב עם מישל ומגלה כי למרות תדמיתה היא בעלת ניסיון מיני עשיר וחריג.״
[מתוך: ויקיפדיה]

צוות השחקנים

  • ג'ייסון ביגס - ג'יימס עמנואל "ג'ים" לבנשטיין (הדמות המרכזית בסרט, יהודי, חנון, בחור מתוסכל מינית המתקשה לתקשר עם בנות).
  • תומאס איאן ניקולס - קווין מאיירס (חברו הקרוב של ג'ים ומנהיג החבורה שיוזם מהלכים, מתוסכל מכך שחברתו ויקי איננה מוכנה לקיים עמו יחסי מין).
  • כריס קליין - כריס "אוז" אוזטרייכר (אתלט החבר בקבוצת הלאקרוס הבית ספרית).
  • אדי קיי תומס - פול פינץ' (אינטלקטואל מתחוכם, מכונה כ-"הפסקת חרא" על ידי סטיפלר).
  • שון ויליאם סקוט - סטיב סטיפלר (מכנה את עצמו כ-"סטיפמייסטר", לעתים קרובות הוא הקורבן ברגעים מיניים מגעילים).
  • שאנון אליזבת - נדיה (בחורה סקסית וגבוהה מצ'כוסלובקיה).
  • יוג'ין לוי - נח לבנשטיין (אביו של ג'ים).
  • טארה ריד - ויקטוריה "ויקי" ליית'ם (חברתו של קווין מאיירס).
  • נטשה ליון - ג'סיקה, חברתה של ויקטוריה.
  • אליסון הניגן - מישל אנאבת' פלהארטי (חנונית מוזרה, אך באופן לא צפוי נימפומנית חסרת מעצורים).
  • מינה סובארי- הת'ר נערה חנונינת ויפייפיה המופיעה בלהקת ג'אז אלייה מצטרף כריס כדי להתחיל איתה.




כל סרטי אמריקן פאי ,החיפוש הפרוע והמצחיק של הפולחן הכי מבוקש ולעיתים הכי מביך בתקופת ההתבגרות ידוע יותר כאבדן הבתולים. בקומדיה המטורפת החדשה, קבוצת חברים, שנשבר להם להיות אלה שעוד לא "עשו את זה" הולכים לקבל שיעור מאלף על החיים, האהבה והליבידו בדרכם לבגרות. חסרי ניסיון לחלוטין , אבל עם הרבה הורמונים משתוללים, הבחורים מנסים כל אחד בדרכו להשיג תוצאות עם המין השני. גם הבנות לוהטות- אבל מתביישות, ומנסות להתנהג בצורה קולית רומנטית.


אמריקן פאי



אמריקן פאי 2


חלק 1

חלק 2


אמריקן פאי 3 החתונה



אמריקן פאי 4 – מחנה התזמורת



אמריקן פאי 5 המרוץ בעירום



אמריקן פאי 6 בית הבטא



אמריקן פאי 7


אמריקן פאי 8 במכה אחת


אמריקן פאי 9 – האיחוד



חלק 1
חלק 2




    +תגובה עם גוגל
    תגובה עם פייסבוק

0 תגובות:

Post a Comment

 
Copyright © 2016 סדרות וסרטים לצפייה ישירה - Sapa.TV | Sitemap / Index | חיפוש מתקדם לתכנים לצפייה ישירה
Sapa.TV all video sources here are hosted in a third part site such as Putlocker , Allmvideos, Vidbull, Vodlocker,
Megashare. Any Problem with the sources kindly contact directly to the third party sites invovled.
| הבהרה חוקית - Legal Clarification |
Sapa.TV אתר נבנה על ידי